Viete ako efektívne poďakovať svojim zákazníkom?

Vďačnosť nie je len niečo, čo musí byť používané interne v rámci spoločnosti na uznanie úspechu a dobrej práce svojich zamestnancov, ale aj poďakovať zákazníkom je skvelý spôsob, ako zvýšiť ich angažovanosť a lojalitu. Prejavovanie uznania tiež pomáha budovať vzťahy s dodávateľmi a jednoducho ukazuje základné dobré spôsoby a profesionalitu so všetkými ostatnými typmi obchodných kontaktov.

Známe príslovie hovorí: „Tichá vďačnosť nikomu veľmi nepomôže.“ (Gertrude Stein) a to iste platí, ak chcete zostať dlho v pamäti svojich existujúcich zákazníkov alebo zapôsobiť na nové, s vašim osobným spojením a silnou užívateľskou skúsenosťou.

Povedzme to takto: až 86 % spotrebiteľov hovorí, že ich skúsenosť s nakupovaním určuje, či sa v budúcnosti vráti k rovnakému obchodníkovi. A pokiaľ ide o poďakovanie, ukazuje sa, že dochádza až o 100% zvýšenie pravdepodobnosti, že niekto bude opakovať nákup práve v podniku, kde sa mu poďakujú, alebo inak prejavia vďačnosť.

Hovoríte to svojim zákazníkom často a dostatočne nahlas? Nájdenie efektívnych metód, ako zákazníkom, firemným klientom alebo vašim zamestnancom ukázať uznanie, je v tejto vysoko konkurenčnej dobe dôležitou obchodnou prioritou a správna stratégia môže vašej značke priniesť významné výhody.

Aké sú najúčinnejšie spôsoby, ako poďakovať svojim zákazníkom?

Buďte osobný v prístupe k zákazníkom

Zostať v spojení so svojimi zákazníkmi online – a ukázať, ako veľmi si ich vážite – je ľahké. Je to tiež dôležité, ak chcete zostať konkurencieschopní v eCommerce a ďalších podnikoch pre spotrebiteľov. Začína to dobrou telefónnou a digitálnou komunikačnou etiketou. Napríklad zamestnanci, ktorí hovoria „ďakujem za váš telefonát“ a prejavujú skutočný záujem o každého zákazníka.

Môžete tiež vytvoriť automatizované systémy, ktoré prejavia uznanie. To zahŕňa ľahko nastaviteľné iniciatívy na udržanie zákazníkov, ako sú:

  • Ďakovné e-maily pre potvrdenie prijatých objednávok.
  • E-maily na vyjadrenie vďačnosti a získanie spätnej väzby po doručení tovaru.
  • Pravidelné e-maily/SMS na budovanie lojality a pozvanie na opakovaný predaj.
  • Ocenenie zákazníkov, ktorí u vás veľa utrácajú alebo pravidelne objednávajú.
  • Príspevky na sociálnych sieťach ďakujú zákazníkom skutočným a vrelým spôsobom.
  • E-maily s pozdravom k narodeninám a sezóne pre individualizáciu komunikácie so zákazníkmi.

Je dôležité, aby tento druh správ o vernosti zákazníkov bol krátky a autentický. Váš prejav uznania určite nevyznie najšťastnejšie ak preň použijete napríklad dlhé nesúrodé e-maily o vašej spoločnosti a jej produktoch, alebo nudné predajné propagácie.

Avšak zmysluplné poďakovanie za to, že sa s vami vaši zákazníci zapoja, prostredníctvom personalizovaných e-mailov, SMS správ alebo listov, môže upevniť váš obojstranne výhodný obchodný vzťah. Napríklad správa „záleží nám na vás“ a otázka, ako im môžete v budúcnosti viac pomôcť.

Kreatívne iniciatívy zamerané na vernosť zákazníkov, ako je táto, môžu slúžiť aj ďalším účelom. Ak sa vaši kupujúci cítia oceňovaní a uznávaní, je oveľa pravdepodobnejšie, že vás odporučia aj svojej rodine a priateľom alebo zverejnia pozitívne recenzie online.

Avšak, priznajme si to, v dnešnej dobe vás početné kladné hodnotenie, ktoré sa nesie virálnym svetom dostane veľmi ďaleko v zásadných marketingových cieľoch, akými sú budovanie lojality svojich zákazníkov, pritiahnutie zákazníkov nových, zaistenie opakovaných objednávok či budovanie povedomia vašej značky.

Ponúknite svojim zákazníkom zľavy a špeciálne či limitované ponuky

Osladenie vášho „ďakujem“ ponukou, ktorá povzbudí vášho zákazníka, aby od vás nakupoval viac, je dokonalým nástrojom pre vernostné zákaznícke programy.

Môže to byť napríklad časovo obmedzená akcia na dopravu zadarmo, percentuálne zľavy na objednávky nad určitú čiastku alebo čokoľvek zadarmo iba pre existujúcich zákazníkov. Zasielanie e-mailov so zľavami na ďalšiu objednávku je vysoko efektívny spôsob, ako generovať opakované predaje.

Jednou z výhod poďakovania zákazníkom špeciálnymi ponukami je, že tieto stimuly je možné automatizovať a radiť ich podľa rôznych úrovní hodnôt objednávok.

Problém je v tom, že mnoho spoločností túto metódu budovania lojality zákazníkov už používa, takže váš prejav vďačnosti by nemusel byť tak „ohromujúci“.

Tiež, aj keď uskutočníte svoje „ďakujem“ významným gestom v zmysle špeciálnej ponuky, vždy existuje šanca, že zostane bez povšimnutia. Najmä preto, že všetci dostávame príliš veľa skutočných a dokonca aj falošných ponúk e-mailom, a všetky jednoducho neotvoríme.

Aké sú neprehliadnuteľné a vysoko cenené spôsoby, ako poďakovať zákazníkom, ktoré vám pomáhajú odlíšiť sa od konkurencie?

Jak si udržíte svého zákazníka?

Zmysluplným spôsobom ukázať zákazníkovi ocenenie vyžaduje viac plánovania a kreativity ako vyššie uvedené automatizované systémy. Stále však nemusí zahŕňať vysoké náklady a rozhodne stojí za ďalšie úsilie.

Osobné oznámenia v balíčku s objednávkou

Veľmi konkurenčné spôsoby prístupu zákazníckeho servisu môžu zahŕňať napr. ručne písaný ďakovný list, ktorý je priložený k objednávke. K dispozícii sú už dômyselné programy na rýchlu výrobu niečoho, čo vyzerá ako ručne vyrobená a personalizovaná poznámka.

radostny zakaznik darcekove karty perfect cards opava

Tiež pútavá ekologická karta alebo recyklovateľná plastová karta vložená do balíčka ako poďakovanie za vašu objednávku je skvelý nápad s nízkymi nákladmi. Ak sa rozhodnete pre pútavý dizajn spolu so zahrnutím podrobností, ako je adresa vašej webovej stránky a telefónne číslo, bude pravdepodobnejšie, že si príjemca kartu podrží ako pripomienku, že u vás má v budúcnosti znova nakupovať.

K objednávkam môžete samozrejme použiť nálepky a predtlačené prílohy, ale stále to môže vyzerať ako polovičaté alebo sériovo vyrábané. Dalo by sa to ľahko prehliadnuť. Zatiaľ čo plastové karty používané ako forma darčeka k objednávke predstavujú spôsob, ako prekonať očakávania zákazníkov, ukázať vašu pozornosť a poďakovať za objednávky.

Vernostné karty pre zákazníkov

Jedným z nápadov s najlepšou pridanou hodnotou na udržanie zákazníkov je vytvorenie „členstva na mieru“. Je relatívne lacné si zaobstarať vernostné karty, ktoré poskytujú ľahký prístup k vašim ponukám s poďakovaním, ako sú darčeky zadarmo alebo zľavy.

To je jedna z hlavných výhod vernostných kariet. Predstavujú zásadný a ľahko spravovateľný spôsob, ako sa spojiť so svojimi zákazníkmi a podporiť opakovaný predaj.

Vaši zákazníci môžu dostať informácie o nových produktoch, výpredaji alebo iných propagačných iniciatívach a môžu používať svoju vernostnú kartu na prístup k špeciálnym ponukám a stimulom, napríklad vrátane nepretržitého prístupu k VIP zákazníckym zľavám.

Vernostné programy umožňujú vašim zákazníkom zbierať body alebo kredity za ich nákupy, a odomknúť tak odmenu, akonáhle dosiahnu určitú hranicu. Môže to byť tiež niečo jednoduché, ako napr. kaviareň, ktorá rozdáva kávu zadarmo za každých desať zakúpených nápojov, alebo umožňuje zákazníkom prístup k špeciálnym ponukám a ďalším službám, keď dosiahnu určitú úroveň v rámci vášho vernostného programu. Môžete dokonca pomôcť vysoko hodnotným klientom a zákazníkom cítiť sa výnimočne tým, že im poskytnete krásnu metalickú vernostnú VIP kartu pre skutočný prémiový dotyk.

Poskytnite niečo navyše alebo zadarmo

Medzi ďalšie hmatateľné a veľmi oceňované spôsoby, ako rozpoznať svojich zákazníkov, patrí vytváranie systémov odmeňovania vernosti bezplatnými vzorkami, darčekmi a včasným prístupom k tovaru vo výpredaji. Prípadne pomocou ich vernostnej karty ako spôsobu odomknutia zákazníckych oprávnení (viď nižšie).

Zahrnutie nízkonákladových darčekov k objednávkam zákazníkov je jednoduchý spôsob, ako zaistiť pozitívnu skúsenosť s nákupom u vás, zatiaľ čo poskytovanie hodnotnejších darčekov a darčekov vašim najlepším zákazníkom, najmä v medzipodnikovom prostredí, môže pomôcť posilniť vzťahy a podporovať lojalitu.

Omlouvám se a děkuji

Pre udržanie zákazníkov stojí za zmienku, aká dôležitá je v tejto fáze vaša politika reklamácií a vrátenia tovaru. Každá firma rieši situácie s nesprávnymi objednávkami alebo odmietnutím tovaru. Keď je to vaša chyba, najlepší zákaznícky zážitok pochádza zo správy „ospravedlňujem sa“ spolu s poďakovaním napríklad formou darčekovej alebo vernostnej karty, ktorá povzbudí vášho zákazníka, že sa cíti byť vypočutý a je tak motivovaný k ďalšej ochote s vami zostať.

Premenu potenciálne negatívne skúsenosti na pozitívne možno dosiahnuť tým, že si pripustíme chybu, ospravedlníme sa a situáciu rýchlo napravíme. Značka, ktorá ponúka skvelé služby tým, že rýchlo rieši reklamácie alebo má flexibilný servis, je skvelým spôsobom, ako budovať dôveru a povedomie potenciálnych a existujúcich zákazníkov, čo pomáha riadiť opakované obchody a dlhodobú spokojnosť na oboch stranách.

Poděkování firemním klientům

Ak potrebujete zaujať a udržať si firemnú klientelu, dni, kedy ich nájdete a získate na nejakej prepracovanej firemnej akcii, sú v mnohých odvetviach z veľkej časti preč. Našťastie stále môžete poskytnúť jasnú správu s poďakovaním vo forme darčekových kariet alebo vernostných kariet, podobných tým, ktoré môžete objednať pre svojich koncových zákazníkov.

podakovanie zakaznikom darcekove karty perfect cards opava

Vernostnú kartu je možné využiť na prístup k bezplatným alebo výrazne zľavneným produktom alebo službám z vlastného portfólia, prípadne k výberu tovaru a služieb sesterskej spoločnosti alebo príslušného obchodného partnera.

Či tak alebo onak, darčekové karty ako poďakovanie dávajú príjemcovi príležitosť vyhrievať sa na vašom prejave uznania, kedykoľvek sa mu to hodí bez toho, aby opustil kanceláriu! A ďakovať formou darčekových kariet je skvelý spôsob, ako propagovať vašu firmu, udržať vašu značku v popredí mysli vášho klienta a podporiť lojalitu a udržanie.

Prečo je dôležité oceniť zamestnancov?

Nájdenie citlivého a kreatívneho dodávateľa plastových kariet je tiež vysoko efektívny spôsob, ako udržať svojich zamestnancov motivovaných a produktívne. Poďakovanie je pre vzťahy medzi zamestnancami zásadné. Existujú dôkazy, ktoré naznačujú, že značná časť zamestnancov sa cíti v práci neangažovaná kvôli nedostatku uznania za ich úsilie a tvrdú prácu.

Riešenie však môže byť neuveriteľne jednoduché. Môžete zamestnancom povedať „ďakujem za vaše úsilie“ ústne alebo písomne ​​a potom im vydať plastové alebo ekologicky šetrné darčekové karty, ktoré podporia vaše vyjadrenie vďačnosti. Karty je možné použiť ako efektívny doplnok na vytváranie motivačných programov pre zamestnancov, vrátane zliav na vaše produkty, služby alebo iných zamestnaneckých výhod.

podakovanie zakaznikom darcekove karty perfect cards opava-6

Dôležité je, že mnoho zamestnancov uvádza väčšiu ochotu vyrovnať sa s tlakom a zmenami v práci, ak od vedenia dostane pozitívnu spätnú väzbu a prejav vďaky. Využitie darčekových kariet pre zamestnancov a ďalšie odmeny je skvelý spôsob, ako prejaviť svoje uznanie. Pomáha to zamestnancom, aby sa cítili byť ocenení, a preto je pravdepodobnejšie, že budú aktívne pracovať v prospech zamestnávateľa.

Z toho plynie – nečakajte na každoročné záverečné zhodnotenie roku, aby ste uznali úsilie, keď pekná vernostná karta vám môže kedykoľvek v priebehu roka zaistiť vyššiu produktivitu.

Jak používat plastové karty pro projekty „Děkuji“?

Pretože plastové karty na mieru sú vysoko efektívny spôsob, ako podporiť udržanie zákazníkov a lojalitu zamestnancov, potrebujete v tejto oblasti skúseného a kreatívneho dodávateľa. Špecialista, ako je Perfect Cards, je schopný vyrobiť rozmanitú škálu dizajnov kariet, vrátane ekologických kariet a firemných kariet, ktoré sú skutočne jedinečné pre vašu firmu.

Či už teda hľadáte jedinečné darčekové karty, ktorými prejavíte svoje uznanie, alebo vernostné karty, ktorými odmeníte zákazníkov za ich trvalú podporu, Perfect Cards ponúka nákladovo efektívne a kreatívne spôsoby, ako podporiť vašu značku.

Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako vám môžeme pomôcť s vašou ďakovacou stratégiou, vernostným programom alebo propagačným úsilím, kontaktujte nás a porozprávajte sa s členom nášho tímu.

Výhody plastových kariet ako vstupeniek na akcie

Scéna postpandemických akcií a udalostí vyzerá naživo a akčne. Ľudia všetkých vekových kategórií využívajú možnosť navštevovať festivaly, remeselné trhy, výstavy a miestne slávnosti. Všade vznikajú festivaly jedla a hudobné akcie pod holým nebom. Navyše trh obchodných konferencií začína lákať osoby s rozhodovacou právomocou, ale aj bežných zamestnancov späť k osobnej účasti.

Čtěte více »
Ako fungujú vstupné hotelové karty?

Takmer všetky hotely používajú hotelové karty ako súčasť svojho celkového systému riadenia pre hostí. Je to preto, že hotelové karty môžu hostia ľahšie nosiť a sú lacnejšie ako rezanie mnohých kľúčov od izby. Umožňujú tiež hotelom prevádzkovať bezpečnejší, efektívnejší a modernejší spôsob. Ako hotelové karty fungujú?

Čtěte více »