Scéna postpandemických akcií a udalostí vyzerá naživo a akčne. Ľudia všetkých vekových kategórií využívajú možnosť navštevovať festivaly, remeselné trhy, výstavy a miestne slávnosti. Všade vznikajú festivaly jedla a hudobné akcie pod holým nebom. Navyše trh obchodných konferencií začína lákať osoby s rozhodovacou právomocou, ale aj bežných zamestnancov späť k osobnej účasti.
A to nehovoríme o všetkých turistických atrakciách, ktoré teraz lákajú davy späť špeciálnymi ponukami a zábavnými rodinnými akciami!
Existuje niekoľko vecí, ktoré sú pre dobre zorganizovanú akciu kľúčové, nech už je jej cieľová skupina a obsah akýkoľvek. Jednou zo základných vecí je spoľahlivý a ľahko spravovateľný systém predaja vstupeniek, ktorý zároveň poskytuje bezpečnosť a potenciál diverzifikácie príjmov.
To znamená, že existuje ešte mnoho dôvodov, prečo zvoliť pre vstup na akciu dobre navrhnuté plastové karty s potlačou.
Fyzické vstupenky na akcie, vo forme plastových kariet, môžu slúžiť na viaceré účely, a našťastie je teraz jednoduchšie a cenovo výhodnejšie si ich zaobstarať. Používajte ekologické plastové karty v prípadoch, keď potrebujete preukázať svoju dlhodobú udržateľnosť.
Tento sprievodca typov plastových kariet na akcie opisuje ich výhody a poskytuje tipy, ako tento vysoko efektívny systém vstupu na akcie zaistiť.
Rýchly a jednoduchý spôsob správy čísel na kartách
Používanie systému fyzických vstupných kariet na akcie môže zvýšiť efektivitu a vyhnúť sa niektorým problémom so správou vstupeniek.
Napríklad namiesto pomalého frontu pri vstupe, keď ľudia hľadajú a ukazujú elektronické vstupenky na rôznych zariadeniach, môžete mať jeden rýchly univerzálny spôsob kontroly, či zaplatili. Jedna rýchla vizuálna kontrola alebo elektronické skenovanie a vaša značková vstupenka na akciu pre každú osobu zaistí, že sa fronty čakajúcich budú minulosťou. Najmä v oblastiach, alebo v dennej dobe, keď je zlá viditeľnosť a obrazovky mobilných telefónov sú horšie čitateľné.
Ani na odľahlých miestach nie je potrebné spoľahlivé pripojenie k internetu, keď požiadate účastníkov akcie, aby „flashli svoju priepustku“.
Pre malé spoločnosti môže byť nákladná aj technológia na vytváranie a kontrolu elektronických vstupeniek.
Navyše stále existuje mnoho ľudí, ktorí majú problém s konceptom vstupeniek na akcie v telefónoch a ktorí dávajú prednosť hmatateľnému vlastníctvu a výrobe fyzickej vstupenky na akciu.
O koľko potenciálnych zákazníkov by ste vlastne prišli, keby ste im ponúkli iba možnosť elektronickej vstupenky? Pravdepodobne by ste odradili tých, ktorí nechcú používať svoje zariadenia na všetko, alebo ktorí si cenia niečo „konkrétne“, čím by preukázali, že zaplatili.
Jednou z vecí, ktorú väčšie spoločnosti zaoberajúce sa organizovaním akcií často považujú za účinnú na zlepšenie vstupu na akciu a riadenie očakávaní zákazníkov, je výroba preukazov na akciu spolu s možnosťou elektronickej vstupenky pre tých, ktorí ju preferujú. Všetci sú potom spokojní.
Kontrola počtu účastníkov a dní vstupu
Vytvorenie systému, ktorý zaistí, že ľudia získajú vstup iba v správny deň, môže byť pri dlhších akciách zložité. Najmä preto, že na organizátorov je teraz vyvíjaný veľký tlak, aby udržali počet účastníkov v dohodnutých medziach a zaistili dodržiavanie predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia.
Používanie mobilných vstupeniek a dokonca aj papierových vstupeniek môže spôsobiť, že kontrola vstupu hostí bude pracná. Zatiaľ čo plastová karta s potlačou ako vstupenka na akciu môže byť farebne odlíšená podľa dňa alebo dokonca času, na ktorý je rezervovaná. Kontrola vstupu na akciu je tak rýchlejšia a istejšia.
Bezpečnosť akcie
Zásadné je, že mobilné vstupenky môžu byť zneužiteľné. Papierové vstupenky môžu byť príliš ľahko falšovateľné, pokiaľ nie sú starostlivo navrhnuté a vytlačené, a môžu sa ľahko poškodiť a byť zle čitateľné.
Zatiaľ čo najnovšie varianty vstupeniek na akcie vyrobené z plastu, vrátane verzií šetrných k životnému prostrediu, je nemožné podvodne napodobniť. Sú tiež robustné a môžu byť priehľadné, takže váš bezpečnostný tím môže na prvý pohľad zistiť, či sú pravé. Bez ohľadu na to, ako veľmi sú opotrebované.
Kontrola licencií na akcie
Jedným z večných problémov organizátorov akcií je, ako dodržiavať licenčné zákony a kontrolovať vek hostí bez toho, aby dochádzalo ku konfrontáciám alebo dlhým radom.
To je jedna z hlavných výhod preukazov na akcie. Je ľahké zadať dve verzie, jednu pre osoby mladšie ako 18 rokov a druhú pre osoby staršie ako 18 rokov. To vám pomôže podporiť dôležité kroky, ktoré musíte urobiť v oblasti dodržiavania predpisov.
Rôzne úrovne hostí
Rovnako ako môžete použiť rôzne event passy na rozdelenie hostí podľa veku alebo dní, môžete tiež meniť dizajn, aby zodpovedal rôznym balíčkom služieb.
Napríklad môžete rozdať VIP karty na udalosť, aby sa účinkujúci a viac platiaci zákazníci dostali do prioritných oblastí. Alebo rôzne farebné vstupenky či preukazy na akcie, ktoré označujú, či zákazníci môžu využívať špeciálne miesta na sedenie, prémiové vybavenie alebo doplnkové služby.
Plastová karta na tento účel opäť uľahčuje správu „na prvý pohľad“.
Tento proces segregácie a identifikácie môžete urobiť ešte pôsobivejším a efektívnejším, ak použijete šnúrky na udalosti, ktoré budú farebne zodpovedať preukazom na udalosť.
Dizajnové výhody preukazov
Jednou z najdôležitejších výhod fyzických preukazov na akcie vyrobených z plastu je, že môžu do značnej miery zlepšiť pozornosť zákazníkov voči vašej značke.
Elektronické vstupenky majú obmedzený vzhľad, a preto sa stávajú skôr funkčnou záležitosťou než marketingovým a predajným nástrojom.
Tiež papierová vstupenka vyzerá chatrne a nedôstojne v porovnaní s prestížne vyzerajúcou značkovou vstupenkou na akciu vyrobenú vo forme plastovej karty.
Tento systém vstupu na udalosť dodáva prestíž a dáva príjemcovi pocit, že táto plastová „vstupenka“ je jeho prístupom k niečomu výnimočnému. V prípade niektorých hudobných festivalov a podobných podujatí by sa vaša vstupenka mohla stať aj suvenírom z krásneho zážitku.
Chcete, aby značka vašej akcie pôsobila retro dojmom? Alebo naopak chcete vyvolať zdanie hypermodernej budúcnosti? To je určite kreatívne navrhnutá vstupenka na akciu skvelou voľbou!
Môžete si napríklad objednať jednostranný alebo obojstranný celofarebný preukaz na akciu obsahujúci všetky dôležité informácie a grafiku s wow efektom.
Môžete si zaobstarať preukazy na udalosti, ktorých veľkosť je podobná veľkosti vizitiek. Najobľúbenejšou voľbou špecializovaných preukazov na akcie sú však preukazy o niečo väčšie, obvykle s rozmermi 85 x 54 mm. Vďaka tomu sú ideálne do peňaženky k ďalším preukazom či kartám a tiež na pridanie ďalších informácií, ako je mapa akcie alebo časy predstavenia. Tiež pomáhajú personálu ľahko rozpoznať preukazy na prvý pohľad, napríklad pri zisťovaní, či je návštevník oprávnený na vstup do určitej oblasti.
Aké sú náklady na objednanie preukazov na akcie
Napriek všetkým výhodám fyzických vstupeniek na akcie sa pravdepodobne objaví pretrvávajúci názor, že pri použití papierových alebo elektronických vstupenkových systémov dosiahnete úspory nákladov.
To možno vychádza z mylnej predstavy o plastových kartách. Cena preukazov na akcie je teraz veľmi dostupná. A to aj v prípade, že si objednáte značkové, vysoko efektné fyzické preukazy.
V porovnaní s investíciami potrebnými do softvéru pre elektronické vstupenky a skenerov na čítanie mobilných preukazov na akcie sa rozhodne jedná o lacný vstupný systém! Úspory z množstva tiež znamenajú, že pri objednávaní preukazov na udalosti, kedy sa rozhodnete pre väčšie objemy, sa ďalej zníži jednotková cena.
Pokiaľ plánujete väčšiu akciu a chcete sa dozvedieť viac o možnosti ako použiť plastové karty ako formu vstupenky, kontaktujte Perfect Cards a preberte s nami dostupné možnosti.